Hey brooo

Igår förresten gick teaterföreställningen väldigt bra, jag fick världens bästa suprizze där. Minna och Bianca var där och skulle titta, det va verkligen det bästa som skulle kunna hända! Tack så mycket tjejer that means alot! Btw igår gick brandlarmet i den där stora lokalen.
Usch va jag blev rädd! Det va precis då tjejerna skulle dansa, och då kom det en röst "fire has been borded in the building" osv. Jag trodde det va i låten men det va det inte!:0 så alla fick lämna lokalen! Men annars gick det bra men det va lite roligt med lite äventyr haha!
Idag på dagen ska jag träffa Anton ett tag och sen ska Minni och Bianki komma! Fyfan va kul! Ha det grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!