LÅNGDAG

Idag har det hänt mycket minsann!
Först så hade vi ju brytdag men jag och min klass & 7B va ju på hagge golf.
Det va awesome kul och jag vann konstigt nog en gratis golflektion tillsammans med Minna & Frida som också vann.
Sen efter skolan så va  jag med Alicia ett tag och sen åkte jag hem och duschade och sen cyklade jag ut till sörvik och va med Johan, Joel & Anton. Haha, det va awesome!;* Söta grabbar detdär! ;)
Sen cyklade jag hem och bytte om sen gick jag på zumba med Alicia och Bianca.
Efter zumban åkte jag och Bianca till knutsbo tjärn och tog ett svin kallt dopp.
Efter ett tag vågade vi doppa oss till halsen ;) Men aja det är så skönt efter! Jag ska snart hoppa in i duchen eftersom jag har haft zumba..
Ska ladda upp lite bilder från dagen på ett mobil inlägg sen, men jag orkade inte det nu och skriva allt det här från mobilen ;)
image description
fyfan va jag älskar att va sminkad sådär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!