Låtar som påminner mig om en tid då allt var perfekt!♥

Den tiden var första terminen i 7an.
Inga ord i hela världen kan beskriva hur jävla bra jag mådde då.
Jag vet, jag tjatar om det där till mina närmsta vänner och det vet ni..
Men jag kan ändå inte riktigt förklara hur allt va perfekt!
Jag hade en dröm, och när den drömmen gick i uppfyllelse, ja ni skulle bara veta!
California King Bed ♥
Last Friday Night ♥
The Lazy Song ♥
What Are Words ♥
Love The Way You Lie (inte den med Eminem) ♥
När jag hör dom här låtarna blir jag att drömma tillbaka!
Inget skämt, fyfan va jag saknar den tiden, den känslan går fan inte att beskriva med alla ord i världen!
Känslan när allt är fucking perfect är oslagbart!
Att gråta glädjetårar varje kväll för någon för att man är så lycklig!!!
Nu låter det som att jag inte mår bra nu, men det gör jag verkligen! Men ville bara säga det, det är tungt
att bära på en sån otroligt stor saknad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!