Nicki Minaj jao

Ja, som ni ser har Nicki Minaj haft en nip-slip.
Det var nog ett tag sen men aja, jag tycker Nicki Minaj är as bra verkligen!
Hon sjunger as bra och hennes låtar är awesome! Men jag stör mig lite på att hon alltid i varje video måste visa tyttarna, och rumpan, och typ strippa för oss.. I till exempel Starships videon typ ligger hon med sig själv i sanden. Jag blir lite trött på det, för jag såg en video intervju med henne och då var hon helt vanlig och skrattade osv. Men nu låter det som om jag hatar henne och så, men jag tycker att hon är jätte fin och så som ni ser på sista bilden! Love :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!