Tack för era förslag, det värmer konstigt nog?

Blir så glad när ni kommenterar, det är så roligt!
Jag ska börja variera mig med mina inlägg så det blir roligare att läsa min blogg!
Ja, tänkte bara säga att jag verkligen avgudar skrillex!
Han är min största idol just nu!
Och Akon, som jag också avgudar men just nu är det mer skrillex!
Han är så sjukt jävla otroligt bra så det finns inte på kartan!
Bra låt tips:
  • Bangarang
  • Summit
  • First of the year
  • Kyoto
  • Right in


    Ni kommer inre ångra er om ni lyssnar på dom här låtarna! Sen kan ni skriva i kommentarsfältet och säga vad ni tyckte! Kyoto, Bangarang och Summit är bäst tycker jag! Fast alla dom där är helt bäst!
Hoppas ni gillar det!
fyfan så snygg



Kommentarer
Postat av: lovisa :)

De är jätte bra! :)

fin blogg förresten!

2012-05-05 @ 18:16:50
URL: http://swwaaglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!